Obsługa księgowa

Zdobyte doświadczenie w świadczeniu usług księgowych na rzecz Klienta, pozwoliło nam nabyć sporą wiedzę w każdej dziedzinie księgowości. Zdajemy sobie sprawę, że każdy przedsiębiorca chce, aby jego firma funkcjonowała jak najlepiej i przynosiła same zyski. Z drugiej strony wiemy, że jednoczesne prowadzenie księgowości i kierowanie firmy przez jedną osobę prowadzi do błędów, które później mogą sprawić wiele kłopotów.

Jak staramy się pomóc przedsiębiorcom?
Dla naszych Klientów opracowaliśmy ofertę, która spełni wymagania każdego, nawet najbardziej wymaganego Klienta. U nas otrzyma pomoc każdy, kto ma jakikolwiek problem związany z prowadzeniem księgowości. Nasza firma ceni każdego Klienta, staramy się, aby nasze usługi były profesjonalne. Z roku na rok grono osób, które nam zaufało rośnie. Klienci cenią nas za dokładność wykonywanych usług, zaangażowanie w wykonywane zlecenie, terminowość oraz indywidualne podejście do każdego.

W ofercie naszej firmy znajduje się:
– Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji podatkowych.
– Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, VAT UE, CIT).
– Sporządzanie, raportów i sprawozdań do GUS, NBP.
– Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości (w tym: wprowadzenie do sprawozdania finansowego, bilans, rachunek zysków i strat, informację dodatkową oraz sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych).
– Bieżące informowanie o zmianach w przepisach podatkowych.
– Rejestracja działalności gospodarczej i wynajem adresu siedziby firmy.
– Opracowanie obiegu dokumentacji i procedur księgowych.

Nasze rozwiązania dają klientom gwarancję zgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi, prawnymi i księgowymi. Jeżeli jesteś zainteresowany naszymi usługami, prosimy o kontakt!